GOD MORGON!

Vaknade nyss och mår inte så speciellt bra, min hals är fortfarande pajj och hostan ger sig inte.
Somnade runt tre inatt och har vaknat varje timme känns det som, börjar få panik eftersom jag vill ut och ha kul inte sitta hemma och vara sjuk :(

Får ladda upp med filmer och té idag också så får vi hoppas att det blir bättre tills imorgon :)

Här är lite bilder från början av min sommar.
har såklart haft mer för mig men då har inte kameran varit i närheten.

söt bild från sommarskolan

steker runt i affärer med fina Josefine

Charmigare finns inte

Lämna grymmaste klassen efter tre år tillsammans

Spenderar en hel del tid i Oskarshamn med underbara människor




Kommentarer
Postat av: Josefine

Åååh, du länka mig! (A)

2011-07-18 @ 23:50:01
URL: http://josseish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0